Λίγα λόγια...

Η φωτογραφία μου
Όπου και να βρεθούμε, ό,τι και να αντιμετωπίσουμε, σημασία έχει πάντα το ταξίδι... Και το ταξίδι πρέπει να είναι δύσκολο, γιατί αλλιώς είναι απλά μια βόλτα

8 Απρ 2012

Ακριβότερα πουλάει στην Ελλάδα (μόνο) η Lidl;

 
Σήμερα διάβαζα ένα άρθρο στην εφημερίδα για το πόσο πιο ακριβά πουλάει τα προιόντα της η γερμανική αλυσίδα Lidl. Δανείστηκα τον τίτλο του άρθρου, απλά εγώ πρόσθεσα την παρένθεση και το ερωτηματικό.



Οι υπότιτλοι έλεγαν για παραπομπή της γνωστής αλυσίδας στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, για πολεοδομικές παραβάσεις και άλλα.... ατοπήματα. Οι πληροφορίες, τις οποίες δεν έχω λόγο (ακόμα) να αμφισβητήσω, μιλάνε για διαφορές τιμών έως και 50% παραπάνω απο τις τιμές των ίδιων προιόντων σε άλλες χώρες.

Αισχροκέρδια δηλαδή! Ένα ακόμα κλασσικό παράδειγμα όπου οι κατάπτυστοι Γερμαναράδες, βάλθηκαν να εκμεταλλευτούν τους φτωχούς (πλέον) πλην τίμιους Έλληνες. Και επειδή εμείς εδώ στο Ελλάντα, όταν καταλαβαίνουμε ότι κάποιος πάει να μας εκμεταλλευτεί, προχωράμε την υπόθεση μέχρι το μαχαίρι να βρει κόκκαλο, ανακαλύψανε και άλλο ατόπημα των Γερμαναράδων...

Όπως αναφέρεται στο δεύτερο τμήμα του άρθρου, η εταιρία Lidl βρέθηκε απο το επιμελητήριο να έχει προβλήματα αδειοδότησης σε 4 καταστήματα της, όχι κάπου μέσα στην ελληνική επαρχία, αλλά μέσα στο λεκανοπέδιο της Αττικής!

Αυτό πήγαινε πολύ για το Τεχνικό επιμελητήριο που κίνησε γη και ουρανό, ειδοποίησε τα (πληθυντικός εδώ) Υπουργεία Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Περιβάλλοντος και Κλιματικής αλλαγής (βαρβάτοι τίτλοι για Υπουργεία!), ώστε να κινηθεί άμεσα η διαδικασία.

Το άρθρο ολοκληρώθηκε με ένα ακόμα γύρο βαρύγδουπων τίτλων (προφανώς για να μας εντυπωθεί βαθιά στη μνήμη το θέμα), όπως "Πολεοδομικές παραβάσεις και έλλειψη Ελέγχων", "Το όργιο τιμών" κ.ο.κ.

Εδώ σταμάτησα να διαβάζω και άρχισα να σκέφτομαι. Αν όντως ευσταθούν τα παραπάνω, καλά κάνουν και παραπέμπουν την εν λόγω εταιρία. Αλλά κάτι δεν μου πήγαινε καλά... Μια φορά την εβδομάδα κάνουμε τα ψώνια στα Lidl και φεύγουμε με 4 σακούλες. Πηγαίνοντας στις υπόλοιπες ελληνικές (οικογενειακές) αλυσίδες, πληρώνοντας τα ίδια ευρώ, φεύγουμε με 2 σακούλες! Έτσι, πολύ απλά και μπακαλίστικα....

Αν δεχθώ λοιπόν ότι το Lidl πουλάει τα προιόντα του 50% πάνω σε σύγκριση με άλλες χώρες, οι υπόλοιπες ελληνικές αλυσίδες, πόσο παραπάνω τα πουλάνε; 80%;100%; 150%;

Γιατί η εφημερίδα που κάνει το άρθρο (γιατί όνομα συγκεκριμένου δημοσιογράφου δεν υπάρχει), δεν ελέγχει τις τιμές σε όλα τα σουπερ μάρκετ, συγκεκριμένων προιόντων, και μετά να μας πει γενικά πόσο πιό ακριβός είναι ο καθένας τους;

Μήπως βολεύει κάποιους να φορτώσουν όλα τα κακά του πλανήτη στους Γερμανούς, γιατί οι Έλληνες επιχειρηματίες είναι πάνω απ' όλα αγνοί, τίμιοι και ταπεινοί;

Δεν ξέρω αν οι κατηγορίες ευσταθούν ή όχι. Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά.

Γνωρίζω όμως με βεβαιότητα ότι σε περίοδο εκλογών, όλοι οι παπαγάλοι πετούν ελεύθεροι, έξω απο τα κλουβιά τους....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου