Λίγα λόγια...

Η φωτογραφία μου
Όπου και να βρεθούμε, ό,τι και να αντιμετωπίσουμε, σημασία έχει πάντα το ταξίδι... Και το ταξίδι πρέπει να είναι δύσκολο, γιατί αλλιώς είναι απλά μια βόλτα

13 Ιαν 2011

Η ζωή μας είναι εδώ

[C-] Μου μιλάς, [bA+] με κοιτάς, [bB+] με αποφεύγεις [G-] ξανά
[C-] Έρχεσαι και [bA+] φεύγεις [F+] και με [G+] παρασέρνεις
[C-] Σαν άνεμος [bA+] γυρνάς, απο [bB+] ταξίδι [G-] μακρινό
[C-] Σε άγριες [bA+] θάλασσες, [F+] κατάρτι [G+] μεσιανό

[D+] Της ζωής μου [A-7] εσύ, [E-] ταξίδι  [B-7] αλαργινό
[A-7] Της ψυχής μου [D+] εσύ, το [E-] αθάνατο νερό
[D+] Μη μ' αφήσεις να [A-7] σ' αφήσω, [E-] μην τραβήξεις το [B-7] σχοινί
[A-7] Η ζωή μας [D+] είναι [E-] εδώ

[C-] Σ' ακουμπάω, [bA+] σε μυρίζω [bB+] και βυθίζομαι [G-] ξανά
[C-] Στα παλιά μας [bA+] μονοπάτια, στης [F+] αγάπης της [G+] χαρά
[C-] Μου έδωσες [bA+] όσα δεν είχες [bB+] και ακόμα πιο [G-] πολλά
[C-] Θα σου δώσω [bA+] όσα έχω και [F+] άλλα τόσα [G+] δανεικά

[D+] Της ζωής μου [A-7] εσύ, [E-] καλοκαίρι [B-7] δροσερό
[A-7] Της ψυχής μου [D+] εσύ, [E-] χαρούμενο πτηνό
[D+] Πάντα θα σε κρατάω  [A-7] πλάϊ μου, [E-] όσο [B-7] αναπνέω
[A-7] Η ζωή μας [D+] είναι [E-] εδώ

[C-] Όσες φουρτούνες [bA+] κι' αν έρθουν, [bB+] τρικυμίες, [G-] κατακλυσμοί
[C-] Το βαρκάκι μας [bA+] αντέχει, θα [F+] φτάσει πάλι [G+] στην ακτή
[C-] Και το πιο όμορφο [bA+] ταξίδι, [bB+] είναι [G-] αυτό
[C-] Που ακόμα [bA+] δεν το [F+] κάναμε [G+] μαζί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου